lördag 26 mars 2011

Hej allihopa.
igår så kom helena hit ungefär kl 3 och vi hade grymt kul , fixade oss och valde kläder satt allt låg på golvet , men tillslut visste vi vad vi skulle ha ;).
kl 7 drog vi till Tierp och mötte upp Gripen och Matte sen kommer eken med sin bil och kör oss till bennys för matte och gripen skulle ha snsus och jag cigg.
sen åkte vi hem och en jäävla fart , det var sjuk kul där hemma.
Haha Matte deckade ganska snabbt men kvicknade till lika snabbt, sen skulle han hålla igång igen haha.
jag och helle....jadu vad vi gjorde tänker jag inte gå in på här och nu.
Idag på morgonen kommer vaknar vi alla fyra av att gripens morsa kommer upp och säger att polisen efterlyste mig och helle , haha alla började asgarva hans moras med ;).
men såå jävla kul vi hade.
måste göras om!, nu ligger jag här hemma och är lite bakis.
ska åka till uppsala och hälsa på carina och lasse och vara där till 2 på natten , shit jag kommer att vara död sen kan jag lova!.
puss hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar